play my song.

Skrivet av mig: 2012-05-11 , 15:21:09    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 2


Som många säger.. Det är fredag!

Jag slutade halv 4 idag bara för vi har haft vår examens måltid.. Gick väldigt bra trots mina negativa förväntningar.

Något som inte gick så bra var brödet.. Det var nämligen så att jag satt i mitt vid halv 2.. Och en timme senare var det stenhårt på ytan.. Och så vände vi på det och var allderls degigt..

Aja. Vi fick bröd från en annan.. Tur!! Fast till efterrätten då hade nog satans bröd helvete stelnat.. Vanlig tur. Och så hade även en annan grupp tagit vår glass så vi hade ingen så vi var tvunga att vispa grädde till jordgubbar och banan..

Vi fick åtminstonde bra poäng trots omständigheterna! Bra kommentar och även höga poäng! 2 tior till varmrätten och efterätten medans förätten fick en nia.

Fast det beror nog på att vi fick purjo och potatis soppa i skolan idag.. Haha. Som vi hade till förätt..

Men, annars toppen! Orkar inte berätta mer omkring det. Ikväll ska jag packa för imorgon reser jag på birka med alina! Hihi! Kul!

Tur att pappa jobbar som barchef.. Han kan fixa han! Ska fixa lite tidsinställda inlägg om jag orkar.. Att det inte står helt tomt här hela morgondagen!