love in the air

Skrivet av mig: 2012-06-05 , 18:04:57    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 1


Hej. Har inte blivit bra uppdatering idag. Men hela dagen har jag haft något att göra..

Annars så har jag haft en ledig dag idag. Och har ägnat mig åt tvättning. Äntligen har jag kläder ett par dagar framåt. Efteråt åkte jag till pappa. Han skulle egentligen har varit på jobb idag men har vridit knäskålen så han är sjukskriven till torsdag. Och om det inte är bra tills Fredag. Ännu längre sjukskriven hoppas det inte blir bra.. För då kan ha komma på min skolavslutning på fredag!

Men i alla fall. Vi åkte och köpte flytväst och hämtade lite mera kläder som tjockare thights och vinterjacka.. Tills imorgon. Så jag är väldigt redo för albanus imorgon, eheh. Vi ska som sagt segla till Föglö. Resan dit tar ca. 3 - 4 timmar. Och sen stanna någon timme och sen ska vi segla tillbaka. Jo men tjena.. Haha. Fast det blir säkert bra.

Men som ni vet blir det ingen uppdatering imorgon. Kommer att använda iphonen som kamera imorgon att jag kan visa er bilder sedan. Fast nu måste jag gå och packa inför imorgon. Har några kläder med mig joooo. Imorgon ska jag upp halv 7.. Kul.

Till runt 18 på kvällen. Fast det händer en gång i livet och det blir säkert skoj. Det är väldigt ytterst några som får åka gratis med albanus och få segla till föglö. Gratis! Så man ska vara tacksam för att man får chansen. Men ska försöka lägga upp ett mobil inlägg imorgon kanske? :)

    Skrivet av: Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv
    2012-06-06 - 19:14:47 / Blogg: http://yohannafotograferar.blogg.se/

    SV: Haha tack vad söt du är! :)

    En stor del ligger i kunskap, att veta hur man ska hantera kameran, och sedan ligger det väl lite i bra utrustning oxå ;)



    Hoppas att du har en fin dag :)


    Ditt namn:
    Kommer du tillbaka?

    E-postadress (publiceras ej!):

    Blogg:

    Kommentar: