grundskolan avklarad!

Skrivet av mig: 2012-06-08 , 21:19:25    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 0


För jag har gått ut grundskolan!!!! Och jag har nu sommarlov! Underbart!

Hela dagen har jag spenderat lite över allt. Allt började bra och slutade mindre bra. Ville ha en bättre avslutning med min klass. Men nepp. Vi skulle nämligen gå till stenkrosset. Det är en berg precis nere vid hamnen. Där har jag aldrig varit förut så jag tänkte. Men det blir mysigt att vara med min klass. Så efter vi var på Park och hade ätit så började vi vandra. Och då menar jag vi gick upp till stenkrosset. Tog nog 30 minuter åtminstonde.  När vi var uppe så skulle vi hoppa över ett stup. Jag som alltid är så feg vågar aldrig. Men sen hittade Noora ett ställe lite längre åt sidan som det var mossa att man kunde gå över. Som jag då inte visste var då att det var en himmelsk lång väg att faktiskt komma upp dit.. Det var då allting började. Gå på berg. Hej och hå..

Berget var flat på några ställen och lutade neråt. Trillade man skulle man inte överleva. Det var förbannat sten som stack upp. Jag var så hiiiiiimla orolig. Men i alla fall. Efter att ha gått på de där förjävliga berget så kom vi fram. På ett litet utrymme. Och där nere så var det ju folk så in i pipsvängen. Det var ju där jag visste att det inte skulle bli en klass avslutning.. Men jag följde trots allt med dit ner till alla andra. Och så kommer jag dit där det var från övernäs också för den delen. Sprit och öl. Kortfattat vad som fanns. Jobbigt. Så jag gick till Noora och Emma och sa att de bara drack och söp sig fulla där nere. Så vi vände om och gick tillbaka ner mot vägen. Då lika så en grusväg. För jag skulle aldrig offra mig att gå ner samma väg igen.. Men som sagt. Gick ner mot hamnen och ringde till pappa. Och nu är jag äntligen hemma..

Och nu måste jag gå och duscha. Hela mitt hår är lockat med hårspray.. Helt stenhårt.. Om man ens får ut det hehe. Vi höres imorgon. Då ska jag försöka pallra mig till träningsverket har varit dit en gång.. Och det går ut den 26.. Haha. Puss!

    Ditt namn:
    Kommer du tillbaka?

    E-postadress (publiceras ej!):

    Blogg:

    Kommentar: