ALBANUS

Skrivet av mig: 2012-06-06 , 19:24:30    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 0


Tjillevipp!

Äntligen hemma med en toppen dag på albanus. Hade inte stora förväntningar men kan säga att dagen var väldigt bra! Lina och Antonia tog modet och hoppa i havet innan vi skulle gå ifrån Föglö. Usch så kallt. Haha, jag får rysningar så fort jag tänker på det! Jag hade inte system kameran med mig idag. Så det kommer bli lite bilder senare i något inlägg från iphonen. Som ni ser så tar den endå väldigt fina bilder! Även Ulrika skulle lägga upp bilder så får nog ta av dom istället.

Fast under dagen har jag hunnit med allt, hissat segel, styrt båten, klättrat och tro det eller ej. Ulrika har bilder! Fyyyyyyyyyfaaaaaaaaaan. Vad jag var höjdrädd. Ännu värre när man visste att man faktiskt satt fast i en säle och att den skulle låsa sig om man trillade så kändes det så otryggt när det var vatten under en.

Men jag har haft en great day today. Och jag vet en som kommer sova gott inatt. JAG!! Fast nu ska jag käka b&j. Mums! Imorgon är jag tillbaka i skolan. Yeeeey. Jomen nej. Har bara kyrka, städning och gå igenom hur vi ska gå på Fredag hur allt går till. Slutar 13 och sen är det FREDAG och SKOOOOOOOOOOOOOLAVSLUTNING. Klar med grundskolan! :D

    Ditt namn:
    Kommer du tillbaka?

    E-postadress (publiceras ej!):

    Blogg:

    Kommentar: