2003 - 2012 9C.

Skrivet av mig: 2012-06-13 , 10:00:04    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 0


Ingen bra bloggning på sistonde. Men som sagt njuter av sommarlovet. The life is good. Har inte hunnit med speciellt mycket nu i början. Åkte till Gröna lund i Måndags. Helt galet kul. Vågade mig på det mesta. Men inte insane, vilda musen, extreme, twister. Hehe, för läskigt för mig. Men för första gången åkte jag kättingflygaren, nästan för roligt att åka den! Åkte även stora fritt fall. Höll på få andningsnöd, sjukt läskigt.. Haha. Mer orkar jag inte berätta om den dagen. Vi var först in och sist ute. Vi var på grönan i tio timmar!! Haha. Annars så kom jag hem från Sverige igår kväll. För hela dagen igår så shoppade vi i uppsala. Fick med mig hem lite smått och gott. Ska försöka fota allting någon kväll.

Fast nu så håller jag på att tvätta. Den är strax klar så hinner inte skriva speciellt mycket mer. Skulle även ha åkt till Gotland i dag. Men pappa avbokade mig utan att fråga. Aja. Skulle endå inte haft något att göra där. Pappa kanske inte heller åker. Han skulle avboka idag i såna fall eftersom han hoppar på kryckor. Aja. Idag senare så ska jag gå ut och fota. Eventuellt städa upp i rummet. Fast det vet jag att för det mesta aldrig blir av. Men på Fredag får vi gäster så får väl ge det en chans. Puss!



    Ditt namn:
    Kommer du tillbaka?

    E-postadress (publiceras ej!):

    Blogg:

    Kommentar: