FLOWER

Skrivet av mig: 2012-06-03 , 20:37:43    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 1


Hej! Har kommit fram till att min blogg är super tråkig. Lägger upp för lite bilder och fula likaså. Massvis med text och ingen orkar läsa. Dåligt väder ute och det är snart sommarlov.

Så från och med nu, korta inlägg. Och inte så himmelskt mycket mellan rum. Flytande text. Sisådär 5 centlimeter högt inlägg. Det räcker gott. Jag har även också kommit fram till att jag aldrig håller vad jag sagt. Inte har jag städat ingeting. Haha. Och nu har Guy och Sofia åkt hem och nu ska jag gå och lägga mig. Och då ska det vara städat. Vill aldrig sova om det är massa saker på golvet.. Envis tjej. Så nu får jag faktiskt lägga av med mitt trams och städa. Och nu ska det bli av punkt slut!

Förresten, när jag inte uppdaterar så bra och så kommer jag börja ta bilder med iphonen och redigera i instagram att jag kan lägga upp som tex. Five last days. Lite bilder vad som har hänt. Låter det som en bra idé?

    Skrivet av: Madde
    2012-06-04 - 08:29:27 / Blogg: http://madeleneenglund.blogg.se/

    sv: åh, tack gumman.

    Blir alltid glad över dina kommentarer:D



    Jätte fin bild:)


    Ditt namn:
    Kommer du tillbaka?

    E-postadress (publiceras ej!):

    Blogg:

    Kommentar: