drottningen av mariehamn

Skrivet av mig: 2012-06-07 , 22:04:10    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 0


Det finns nu en låt om Åland här ovanför. Inte illa att ha en låt om Åland vi är ju en så liten ö. Vi syns knappt på kartan hehe.

Tjo. Blev väldigt sen uppdatering idag. Men har inte haft tid idag. Var nämligen i skolan till 1 idag. Vi har städat ur skåpen, tagit hem och slängt. Sen så skulle pappa till läkaren och han blev skickad till akuten. Han har suttit där hela dagen idag.. Stackaren. Han kom hem vid 5 - 6 tiden.. Usch har har pumpat ur vatten ur knäet.

Nåja. Men min dag har inte varit 100 % bra.. Först skulle jag till mamma och hämta rena thights och kameraväskan. Med allt i. Och så åker jag iväg efter att ha packtat ner thighs. Men ingen kamera. Men jag kunde inte svänga eftersom jag hade kritiskt med bensin. Så jag åkte till pappa och hämtade pengar och åkte och tankade. Efter det åkte jag till akuten och höll pappa sällskap. Efter kanske 2 timmar på akuten så skulle jag åka och hämta min kameraväska. Vips. Min moppe hjälm var där. Utbryter i tårar och jag har ingen aning varför. Springer in till akuten och väntar på att dom ska öppna dörren.. Eftersom den alltid är låst. Springer in till pappa och gråter och säger att någon har tagit min moppehjälm. Han sa att jag bara skulle köra hem till han på en cykelbana hela vägen till han. Visst. Men jag gick ut igen och letade i buskar. Ingen hjälm. Ringer till Olle och säger att min hjälm är borta att någon har tagit den. Sen kom mamma i luren och sa jag om allting. Jahapp. Jag skulle gå in till hälsocentralens reception. Likaså så är min hjälm där. Ovanpå så är det en lapp. Min hjälm hade tydligen åkt av mopeden och rullat på gatan när helikoptern hade landat. För ni förstår hur mycket vingarna kan göra att åker runt. Massa repor och skador på hjälmen resulterade det till.

Men vi ska byta visir, för ser knappt igenom det. Och hjälmen är det ingen ide att byta för jag ska sälja min moped inom ett år. Eftersom jag börjar övningsköra med bil i höst. Och nästa sommar så fixar jag körkort. Så ingen ide som sagt.

Men nu måste jag snart hoppa i kojs. Har fixat klart allting inför skolavslutningen imorgon. Och försöka att inte glömma stiga upp imorgon och glömma allt som vi ska göra imorgon på skolavslutningen. Jag lovar jag kommer att sätta mig fast vi inte ska eller något..

Men som sagt i sängs med mig nu. Ska upp 7 imorgon eller halv 8. Tjo. Och skolavslutningen börjar 11. Och sofia kommer och fixa mitt hår vid lite över åtta.. Men tio ska jag vara i skolan. Så vi hörs på Lördag. Tro det eller ej men jag kommer sakna min klass fruktansvärt.. För imorgon så är jag med dom hela dagen. Så uppdatering finns ej tid för. Puss!

    Ditt namn:
    Kommer du tillbaka?

    E-postadress (publiceras ej!):

    Blogg:

    Kommentar: