WHISTEL

Skrivet av mig: 2012-06-14 , 12:42:34    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 2


Vet inte hur gammal låten är, men bra är den!

Hej på er! Första inlägget idag hörrni! Och jag är inte igång kopplad ännu. Vaknade vid tio idag och vid 12 åkte mamma, olle och jag och åt till Pommern. Bakad potatis med räk och laxröra, love. Jobbigt bara att det alltid ska vara lök i. För den som bryr sig så äter jag inte lök, usch. Och nu så kom jag precis ut ur duschen, så ska bara torka håret och klä på mig och packa träningsväskan. Sen så åker jag till träningsverket och till mormor. Kände att det var en bra kombination att duscha före träning. Haha. 

Idag ska jag även försöka hitta ett pass som jag faktiskt orkar med. Dom har två pass idag. Ett lite senare ikväll och nu vid halv 5. Båda verkar bra. Nu får jag bara tänka vilket jag vill ha. Klockan är bara 14 nu. Men jag åker åtminstonde till mormor först av allt nu. Det förtjänar hon att få besök. Bloggar mera ikväll. Då ska jag städa upp det sista i rummet och visa hur det ser ut, om någon vill se det vill säga. Kommer även svara på kommentarer ikväll. Jag lovar även att bli bättre på att blogga. Vill bara komma med intressantare inlägg. Dom jag har nu är sååå himla tråkiga. Som de här meningar jag har skrivit nu är himla tråkiga.. Puss!
    Skrivet av: Vilma - Vintro
    2012-06-14 - 17:16:37 / Blogg: http://vintro.webblogg.se/

    Sv; Klart! Jag följer dig nu, det är bara att följa oss!

    Svar: Jag följer er nu!
    ericap.blogg.se

    Skrivet av: Viola
    2012-06-14 - 17:35:15 / Blogg: http://viola-lila.blogspot.de/

    Thank you :)

    Svar: :)
    ericap.blogg.se


    Ditt namn:
    Kommer du tillbaka?

    E-postadress (publiceras ej!):

    Blogg:

    Kommentar: