MÅNDAG

Skrivet av mig: 2012-06-04 , 17:46:13    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 6


Exat en vecka.

Hej.

Dagen började bra, trots att jag inte visste när vi skulle samlas. Aja.

Var på sjörfartsmuseet sisådär 1 ½ timme, haha. Och sen skulle vi till skolan och käka lunch. Efteråt var vi i klassen och läste våra framtida brev. Mitt är tydligen spårlöst borta..

Aja. Vi hade även en frågestund om mat, kuuul. Mitt lag vann och vi fick två pinnglassar var medans dom andra fick 1 pinnglass. Hihi.

Annars så är vädret bra igen. Nu kan bara vinden lunga ner sig lite så är det toppen! Haha. Fast nu har jag ingeting att göra. Som vanligt. Imorgon är jag ledig så det är ett plus på kanten! Och ikväll är planerna att jag ska åka till pappa.

Förresten så är det sommarlov om 4 dagar ( !!!!!!!! ) Och sen är det rockoff i juliiiiii! Och jag har ingen att vara med. Alina bara '' få se, vi ser sen '' när jag frågade om jag fick vara med dom..

Jag är vän, men får inte vara med.. Tråkigt när det kommer bra artister, aja.

Här är alla artister för årets rockoff. Alla är inte jätte bra. Men man får se dom live! :D

20.7 - Rebecca & Fiona
21.7 - Dead by April, Maskinen
22.7 - Loreen, Broken Door
23.7 - Veronica Maggio
24.7 - Den Svenska Björnstammen, Lillasyster
25.7 - Magnus Uggla, Norlie & KKV
26.7 - Timbuktu & Damn
27.7 - Panetoz
28.7 - Mange Makers