GODMORNING

Skrivet av mig: 2012-06-04 , 07:37:39    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 1
Goooooooodmorgon.

Måndag idag. Har börjat min sista vecka i grundskolan som inte är normal. För idag ska jag till sjöfartsmuseet 20 över nio? Lärarna har inte skrivit någon tid i brevet det har skickat. Men min klass säger 20 över nio så vi håller med det.

Har ingen aning heller när jag slutar. Jag har noll koll. Haha. Aja. Imorgon är jag ledig i vilket fall som helst guldvärt.
Och på Onsdag albanus, fast det är två dagar dit så det tar vi då. Fast nu måste jag göra mig i ordning. Ifall vi skulle vara där nio. Så är det alltid bäst att vara i tid. Oh. Ska vi till skolan först, ska vi mötas vi sjöfartsmuseet, när då? , när slutar vi? Noll koll..
    Skrivet av: Anna
    2012-06-04 - 15:41:47 / Blogg: http://madeinjapan.nu

    Sv: Bilderna är uppe, men de är värdelösa. Fast ni ser nog ändå :}


    Ditt namn:
    Kommer du tillbaka?

    E-postadress (publiceras ej!):

    Blogg:

    Kommentar: