min kväll

Skrivet av mig: 2012-05-06 , 21:46:59    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 1


Eftersom jag inte har några bilder så bjuder jag på denna video från julfesten. Filmad av Taras syster.

Aja. Har inte bloggat idag men jag vaknade klockan 13.. Hej tröttis! Har inte orkat göra någonting idag..

Har bara kollat runt i LCHF böcker vi har fått låna av sofia.. Mitt nyttiga liv ska börja. Med hälsosam mat och träning!

Vid halv 7 åkte jag ner till alandica och skulle vara med marie , linnea och oscar och se på Ålands musikinstuduts dansare. Eftersom Cecilia var med. Alltså Linneas och Oscars syster i fall någon undrade.. Duktiga var dom!

Nu ska jag försöka uppsöka sängen eftersom det är måndag imorgon.. Blir inte lätt eftersom jag har sovit till 13 idag.. Och är pigg. Måste nog också ta en vända i rummet, oscar har stökat ner en del eftersom dom tydligen åkte hit efter första akten..

Men godnatt på er! Bloggar imorgon. ♥ Mejlar även din Madde!
    Skrivet av: ami
    2012-05-07 - 08:40:41 / Blogg: http://silverlady.blogg.se/

    vad roligt! grattis, hur känns det att komma in på den utbildningen? :D


    Ditt namn:
    Kommer du tillbaka?

    E-postadress (publiceras ej!):

    Blogg:

    Kommentar: