hejsvejs

Skrivet av mig: 2012-05-08 , 17:35:52    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 2


Världens finaste, goaste!

Tjeeeeeeeeena! :D

Har inte bloggat bra dom senaste dagarna, fy skäms..

Försöker bli bättre men det går i sölig fart.. Har massvis med kommentarer att svara på med.. Detta betyder inte att jag inte uppskattar dom! För jag älskar alla fina kommentarer!

Min dag startade vid nio och slutade vid halv 3. Glad att slippa sluta 3! :D Lyssnade på någon tråkig föreläsning om mat i 1 timme.. Fatta hur cp tråkigt det var!

Aja. Efteråt så tog jag kameran ut på en sväng när jag hade kommit hem.. Även den här bilden här uppe. Jag älskar 50 mm! :)

Fast nu: Dags för samhälla instuderingsfrågor, måste nog ta i dom nu! Fun! Måste gå bättre än vad det gick i geografin i morse..

Ps. Det är bara 1 månad kvar idag tills jag lämnar grundskolan för evigt! LOOOOVE. 8 JUNI HÄR KOMMER VI!

    Skrivet av: Anonym
    2012-05-08 - 18:43:33 / Blogg: http://jenniifersjo.blogg.se/

    sööt!!

    Skrivet av: Moa
    2012-05-09 - 17:11:53 / Blogg: http://moasplace.blogg.se/

    Svar: Mjaaa..är inte så glad för tårta faktiskt då jag inte gillar själva brödet man har emellan hela tiden :)


    Ditt namn:
    Kommer du tillbaka?

    E-postadress (publiceras ej!):

    Blogg:

    Kommentar: