TRÄNINGSVERKET.

Skrivet av mig: 2012-06-13 , 20:17:32    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 0


Hej.

Bra dag idag kan jag säga. Även fast jag tillbringade halva dagen vid tvättstugan. Men när det var gjort så tog jag min väska och drog ner till stan. Och träffade Alina och Joel. Har ingen aning vem han är haha. Annars jo. Åkte och käkade middag till knorring, love. Senare ikväll har jag städat i rummet. Har bara lust att kasta ut allting ur alla lådor, garderober, hyllor. Allt. Och bara kasta massa. Fast det blir väldiiiigt jobbigt att sortera in igen. Tar nog en sak i taget. Men har tagit före bilder, ska bara städa klart sen blir det efter bilder också. Ska försöka lägga upp ikväll. Eller imorgon borde det bli istället.

Och även imorgon så ska jag försöka pallra mig till träningsverket. Jag ska inte försöka, jag ska dit! Punkt slut. Ska packa träningsväskan ikväll. Och sen så ska jag träna i några timmar imorgon. Efteråt så åker jag till mormor och hälsar på henne. Vet inte om hon känner igen mig mera.. Hehe, har inte varit dit på ett tag. Puss!

    Ditt namn:
    Kommer du tillbaka?

    E-postadress (publiceras ej!):

    Blogg:

    Kommentar: