why am i crying?

Skrivet av mig: 2012-05-20 , 20:45:53    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 1


Om man inte visste att det här var Molly så skulle man inte tro att det här var hon som sjöng. För det här låter inte som henne!

Hej!

Just nu håller jag på att förberedda mig för en ny skolvecka. Inte ett enda prov mera i grundskolan men är endå massa timmar..

Fast det är bara en halv månad kvar tills jag går ut. Så man ska inte klaga. Vi har allt färdigt tills skolavslutningen. Resturang bokad och även maten ( mums!! ) Är ordet.

Även vad vi skall göra under dagen. Så allt är färdigt!

Fast nu skall jag inte skriva något mera. Är trött och ska sova nu. Börjar åtta imorgon med samhälla och jag har inte gjort läxan. Bra! Borde messa Maria nu!

Även så hade jag en toppen dag i Stockholm igår. Bättre sällskap kunde man inte få! Nytt hem och även ett plagg skall jag ha imorgon. Nämligen min nya klänning.

Jag ångrar även att jag inte köpte en kofta jag så mycket ville ha! Där snåla jag.. Usch fy skäms! Den var ju så fin! Det var en vikad vit kofta. Hur fin som helst! Och kunde ha passat utmärkt med alla klädesplagg. Nu finns den inte ens att beställa. Oh!!!!
    Skrivet av: Anonym
    2012-05-20 - 22:15:32 / Blogg: http://fotokobran.se

    sv; med lite kodning löser man det mesta! :D


    Ditt namn:
    Kommer du tillbaka?

    E-postadress (publiceras ej!):

    Blogg:

    Kommentar: