tjenaaa gummibena.

Skrivet av mig: 2012-05-15 , 21:33:01    Kategorien: competitions     Mina kommentarer: 1


Bild från hytten.
'
Tja.. Ska snart hoppa i kojsen men hinner alltid med ett inlägg innan sängdags!

Dagen har rullat på även fast Lina min räddare har varit sjuk. Hade även glosförhör och det gick lika dåligt som alltid..

Annars så åkte jag in till stan efter skolan och var med ronja. Hon skulle fixa körkorts foto och syntest. Och en vän i nöden ställer alltid upp och betalade 10 euro till henne idag när hon inte hade råd. Hihi.

Annar så åkte jag hem och packade vid 19 tiden, heheh. Och åkte och käkade vid halv åtta? :D Sen middag när man är med ronja.

Fast nu är jag trött så ska nog uppsöka sängen efter 4 timmar på stan idag! Börjar tio imorgon eftersom vi har tema dag och slutar 14! På torsdag och fredag är jag ledig, love!

Godnatt!
    Skrivet av: E L L I K A
    2012-05-16 - 21:09:38 / Blogg: http://ellikafoto.blogg.se/

    Sv: Tack! :)


    Ditt namn:
    Kommer du tillbaka?

    E-postadress (publiceras ej!):

    Blogg:

    Kommentar: