nystädat och nymöblerat.

Skrivet av mig: 2012-05-17 , 08:56:20    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 4


Hej på er! Ps. Texten som är i den här stilen är viktig även väldigt lång!

Bloggade inte igår, men jag orkade verkligen inte och min blogg är endå så himla tråkig..

Gårdagen var hemskt tråkig. Första timmen när en psykolog från sjukhuset talade om 3 olika handikapp. Sen var det film i nästan 2 timmar och sen pratade vid i klassrummen i en halvtimme om filmen vi hade sett. Kommer inte ihåg vad den hette men det var någon film om något handikapp.

Men en sak som var bra var att när jag var i auditoriet och såg på film så började min telefon vibrera. Men kollade inte vem det var eftersom Camilla som är studiehandledare satt bakom och gnällde om vi hade telefonerna framme.

Så när det var rast så kollade jag vem som hade ringt. Bara ett nummer så ringde upp och så svarade någon. Men jag hörde inte vem. Så jag bara '' hallå, hallå '' Och sen hör jag '' Ja det är från polisen, vem är det jag talar med '' Erica Pettersson.

Ja är det du som har tappat bort ditt körkort? Ja det är jag. Det var en som kom in med ditt körkort för ca 2 veckor sedan. Dom hade hittat det vid adlon.

Ok, då plingade det. För jag hade varit ute och kört och så nere vid hamnen så tog jag ut telefonen och mitt körkort har varit i samma ficka och det hade förmodligen fallti ur och jag satt in telefonen och drog fast och körde vidare.

Och mitt körkort blev kvar på marken. Men i alla fall. Dom frågade om jag hade anmält det försvunnet eller något men jag sa att jag inte hade gjort det. Men efter skolan åkte jag in till polisen och hämtade ut det. Puh.

Så nu har jag det igen och jag kommer aldrig ha ett körkort löst. Varför just körkortet?! Det är nämligen så att när jag ska ha bilkörkort om 1½ år så kommer jag måste lämna in det och få ett bilkörtkort istället. Men det var snällt av personen som lämnade in det!


Förresten igår kväll så möblerade jag om och städade i rummet. Nu är det inget på golvet!! Och dammet borta och golvet torkat. Nu är det givetvis bara garderoberna och hyllor kvar men det orkar jag inte med. ;)

Aja. Det var nog bara det jag ville säga. Nu ska jag gå in i duschen och senare skall jag åka till mamma och städa upp där med. Eftersom ikväll ska pappa på middag och kommer hem inatt någongång och vill inte vara ensam hemma.

Så hörs senare idag! ♥