liberos nya reklamfilm.

Skrivet av mig: 2012-05-23 , 11:09:32    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 1


Hur söt är inte Liberos nya reklam? Här är en smygtitt!

Förlåt att jag bara lägger upp videor.. Men vill inte att inlägget skall bli för tråkigt och har inte någon ispiration att fota.

Har bilder i kameran, men det är inte såna bilder som jag tycker om. Alltså. Jag vill bara ha sommarlov och kan fota hela dagen lång!

Annars så ligger jag hemma med ont i magen, tjoho. Har massivs att göra i skolan nu de här 2 sista veckorna. Även sista veckan så städar vi bara, vårkyrka, albanus, ledig, skolavslutning. Vi har bara 1 vecka på oss nu! Stressande flicka!

Ska försöka pallra mig till skolan imorgon. I hopp att vara bättre. Fast nu måste jag göra mig i ordning. Har varit i duschen och snart ska Olle och jag och äta lunch. Mamma är ute och lunchar med Sofias mamma.

Och olle har inget sällskap så såklart man följer med. Fast somsagt nu måste jag göra mig i ordning. Ha en toppen dag!
    Skrivet av: Amelia ▲
    2012-05-23 - 16:59:48 / Blogg: http://ameliaharrysson.blogg.se/

    Ja , jag har en 4s :)

    Haha, varför köpte du inte en vit då? ;)


    Ditt namn:
    Kommer du tillbaka?

    E-postadress (publiceras ej!):

    Blogg:

    Kommentar: