dripp dropp

Skrivet av mig: 2012-05-05 , 12:33:23    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 8


Hej på er!

Har kommit hem från övernattning nu, och nu är jag äckligt trött.

Har haft en sån bra kväll och natt. Sov max 3 timmar inatt. Och inte ens i sträck.. Tur att det inte var måndag idag!

Fast nu vet jag inte vad det finns att säga, är trött och ska sätta mig och se på tv program jag har missat.. Typ snygg, sexig och singel haha. Filmen är braaaaaaa! :D Och avsnitt av familjen annorlunda! Senare blir det duschen, kanske med detsamma.

Har någon av er sett footloose? Vi såg den på tjejgruppen verkade inte alls bra.. Så jag somnade, ehhe. Fast footloose låten är bra, när dom sjunger footloose. :D

Ha en toppen dag, från och med idag börjar jag också med vettigare inlägg.. Dom har varit hemskt tråkiga..

Vinnare presenteras även ikväll!