coca cola.

Skrivet av mig: 2012-05-23 , 20:32:18    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 1


Har kommit fram till hur jobbigt det är att sitta och skriva namn och bloggadress på varje bild så har nu slutat med det. Men hoppas ingen snor mina bilder.. :)

Hej!

Dagens planer blev ändrade, mamma missuppfattade att jag inte skulle komma med och äta fast jag ville. Så dom åkte och åt. Och jag fick inget, såklart.

Men det slutade senare med att jag, sofia, cia, mamma och olle åkte ut på sjön. Mamma, olle och jag skulle egentligen bara sitta och dricka kaffe nere vid båten med det slutade på Orrskär. Hihi. Har fotat, så nu får det räcka med videor ett tag.

Men nu ska jag hoppa till kojs. Tillbaka till skolan imorgon. Förresten har jag märkt att jag blir väldigt yr på kvällarna. Usch såhär mådde jag igår kväll med..
    Skrivet av: Julia
    2012-05-24 - 09:02:17 / Blogg: http://juliasmagazine.blogg.se/

    sv: Åh tack så jättemycket! :D


    Ditt namn:
    Kommer du tillbaka?

    E-postadress (publiceras ej!):

    Blogg:

    Kommentar: