3 juni

Skrivet av mig: 2012-06-03 , 10:02:32    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 5


Godmorgon på er!

Jobbig gårdag.. Oscar är ett monster.. Finns så mycket som hände. Men orkar inte skriva. Haha, hej latis.

Annars så är det Söndag idag. Och imorgon påbörjar jag min sista vecka innan sommarlovet. Har nämligen inte normala timmar mera. För imorgon ska jag till Sjöfartsmuseet. Och sen på Tisdag är jag ledig. Och på Onsdsdag Albanus. Hela dagen. Segla. Inte så frestande.

Sen på Torsdag städa, och vårkyrka och Fredag skolavslutning. Så livet rullar bra den här veckan känner jag. Och ett plus på kanten. Det håller på att bli bättre väder! Fint!

Fast nu måste jag klä på mig eftersom jag just kom ut från duschen. Och även städa upp igen.. Eftersom Oscar rivde hela mitt rum igår kväll.

Och ikväll får vi besök igen och imorgon.. Så städa som sagt igen..