tillbaka!

Skrivet av mig: 2012-06-01 , 15:39:55    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 2


Hej.

Nu är jag tillbaka från min nästa 1 veckas bloggpaus. Imorgon skulle det ha varit en vecka, hehe.

Men så långt ville jag inte att det skulle gå.

Under den här veckan har det hänt mycket, väldigt mycket..

♥ Varit till läkaren, får fortsätta med min korsett ½ - 1 år till.
♥ Haft vollybolltunering i skolan idag.
♥ Sofia har tagit examen i den skola jag ska börja i höst. :)
♥ Vädret har varit underbart.

Jag lovar det har hänt mera, men jag kommer inte på något.. Suck. Haha!

Annars så är det första juni idag. Och imorse var det 5 grader? OOOOOOH. Faaaaaaan, hoppas det bara var så imorse..

Det regnade, kul. Stackars Sofia det har varit toppen väder men idag på hennes examen, regn.. Det får inte regna på min examen om 3 år. Ehe. Och inte heller grundskolans avslutning för mig på fredag nästa vecka! :D

En enda vecka kvar nu, JAAAAAAAAAAAA! Glädje!

Fast nu ska jag inte skriva mer. Ska försöka redigera bilder att jag har här framöver att visa er. Förresten så kommer det nog inte bli så mycket text inlägg mera, det är så jobbigt att skriva, redigerar bilder och lägger upp.

Fast nu, så ska jag städa upp i mitt rum. Imorgon får Olle besök eftersom han fyller år. Jobbigt att städa.. Haha, bloggar mera senare! ♥

    Skrivet av: Anonym
    2012-06-01 - 16:12:04
    Skrivet av: E L L I K A
    2012-06-01 - 16:12:59 / Blogg: http://ellikafoto.blogg.se/


    Ditt namn:
    Kommer du tillbaka?

    E-postadress (publiceras ej!):

    Blogg:

    Kommentar: