leo green

Skrivet av mig: 2012-06-03 , 14:57:06    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 9


Han här tar som grymt fina bilder. Och man tröttnar aldrig att sitta och kolla igenom dom. Klicka här för att få se mera.

Tjena!

Dagens planer blev ändrade. När jag såg hoppet om att vädret blev bättre började det spöregna.. Och nu så är solen här igen. Men ska inte ha förhoppningar att det stannar.. Haha.

Har inte ens städat. Och struntar i det tror jag. Istället har jag ängat mig mot dataskärmen. Haha. Och just ringde pappa om jag ville komma med till Gotland på Onsdag next week. Oh, bullshit.

Jag tycker inte alls om att vara med Nina.. Och så ska jag vara på Gotland? Långt hemifrån.. Fast det skulle bli några bilder jag hade och visat er. Jobbigt val..

Jag vill fota massvis på Gotland. Det är ju så fint där! Men om jag tröttnar och vill hem? Det är en bit hemifrån.. Fast fota och flyga vill jag.. Får fundera lite till. Fast tror att jag åker!

Annars så har jag absolut ingeting att göra. Kollar på gröna lunds hemsida på karuseller eftersom på Måndag den 11 Juni så ska jag åka till Grönan och åka massvis med Cecilia och Linnea!

Marie och mamma är med. Men knappast dom vill nog inte åka något. Hehe. Det kommer bli en bra start på sommarlovet. Vi sover på hotell med, hasselbacken borde det heta.

Gröna lund ligger precis vägen över. Love. Nu längtar jag! Hoppas det inte regnar bara. Då kommer vi bli hemma på Åland. Snälla sommarvärme va här nu! Fast nu ska jag fota lite. Ska nog göra en video hur det ser ut i mitt rum.

Och göra i movie maker. Faaast, egentligen behöver jag rensa både stationära och bärbara datorn på bilder.. Och rensa i min hårddisk. Massvis med onödiga bilder.. Huller om buller..

Börjar med att städa upp i rummet i alla fall att jag kan göra videon! :D

Nu blev inlägget väääääääääldigt långt.. Och ingen läser?