jag kom in :D

Skrivet av mig: 2012-04-30 , 15:05:13    Kategorien: everyday life     Mina kommentarer: 10

Det var ett tag sen jag haft en sån här lyckad dag! Det har varit sommarväder ute! Love!

Har umgåts med alina hela dagen, sovit på en bänk i stan och solat. Hihi. Käkat årets första bollglass och levt livet! På äventyrsgolfen så ringde mamma mig och sade att jag har fått brev från ålands yrkesgymnasium.

Hon hade öppnat det och så sade jag att jag inte hade kommit in va. Och så kommer det. Helt fel du har kommit in!

Min glädje finns inte, till hösten börjar jag på företagsekonomi linjen på ålands gymnasium! :D Glaaaaaaaaad! Har nog snart meddelande alla mina vänner, hehe. :)

Ni förstår nog hur lycklig jag är. 1 augusti går jag på företagsekonomi linjen! :D Lite mystiskt är det att jag inte kom in på folkis. Haha.